Bezorging
Bestelling laten bezorgen
Woonboulevard Wijchen beschikt over een eigen bezorgdienst. Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. Bezorging op de eerste verdieping of hoger is mogelijk tegen een meerprijs en kun je selecteren tijdens het afrekenproces. Na het bestellen word je gebeld voor een aflever afspraak. LET OP: betaling bij levering kan enkel met pin.
Kleinere producten worden bezorgd door onze UPS of DHL bezorgdienst. Ook hier wordt u per mail of telefonisch op de hoogte gehouden wanneer je jouw bestelling kan verwachten. Wordt de bestelling door UPS of DHL geleverd, dan ontvang je een trackingcode in je e-mail om je bestelling te volgen.
Verzendkosten
Woonboulevard Wijchen heeft verschillende verzendtarieven. Iedere winkel en/of merk heeft een eigen verzendtarief. Dit tarief wordt weergegeven in het bestelproces. Hieronder een schema met de kosten per productgroep en land.
Bezorgkosten per productcategorie
- Meubelen = €49,-
- Outlet meubelen = €100,-
- Accessoires = €9,95
Let op: Voor bepaalde merken gelden afwijkende bezorgkosten:
- Profijt Meubel = €69,-
- INHOUSE = €69,-
Bezorging in België
Wil je een meubel laten bezorgen in België? Dan vragen we je om contact met ons op te nemen. Wellicht is dit mogelijk, maar daarvoor spreken we je graag zodat we dit samen kunnen afstemmen. Bezorging en verzendkosten Meubel Direct
Voor Meubel Direct Wijchen bedragen de bezorgkosten € 100,-.
Bezorging en verzendkosten Waddeneilanden
Voor bezorging op de Waddeneilanden en de bijbehorende tarieven, kunt u contact met ons opnemen!
Voor een aantal winkels gelden andere voorwaarden. Neem voor meer informatie contact op met de winkel.
Bezorging en verzendkosten Profijt Meubel
De bezorgkosten voor een meubel staan over het algemeen vermeldt bij de product specificaties en zijn alleen geldig voor de regio.
Ik woon op de derde etage. Hoe zit het met de levering van mijn artikel?
Wij leveren jouw bestelling op iedere verdieping (vanaf de vierde etage alleen met lift). Indien je op de eerste, tweede of derde etage woont (met of zonder lift) rekenen we €30 extra aan bezorgkosten. Deze kosten komen dus bovenop de standaard bezorgkosten. Woon je op de vierde etage of hoger, dan rekenen we ook €30 extra bezorgkosten en leveren we alleen indien er een lift aanwezig is.
Enkele artikelen uit onze collectie zijn te zwaar om zonder lift te bezorgen. Dit staat bij de desbetreffende producten aangegeven. In dit geval dient er een lift geregeld te worden waar het meubel mee op de desbetreffende etage (eerste etage of hoger) bezorgd kan worden. De kosten voor een dergelijke lift zijn voor de klant.
Wat als het blijkt dat het meubel niet bij mij in huis past?
Gelukkig maken we dit niet vaak mee, maar soms is het zo dat een meubel niet in de woning past of dat het meubel niet naar binnen kan. Onze klanten zijn ten alle tijden zelf verantwoordelijk dat een meubel de woning in past. Komen er later kosten voor een (verhuis)lift bij? Dan zijn deze kosten voor rekening van de klant.
Hoe zit het met de toegankelijkheid van mijn huis/ de ruimte?
Jij bent zelf verantwoordelijk voor de toegankelijkheid tot de ruimte waar de meubels geplaatst moeten worden. Zorg er dus voor dat onze bezorgers goed in staat zijn om het meubel bij jou te bezorgen.
Kan ik zelf mijn bezorgmoment kiezen?
Wij nemen contact met je op om het bezorgmoment samen te plannen.
Ik wil een artikel nu bestellen, maar pas later geleverd krijgen. Kan dit?
Dat kan! Hiervoor kan je het beste contact opnemen met ons zodat we dit in jouw order kunnen verwerken.
Ik woon in België en wil graag in België laten leveren. Kan dit?
Wij leveren zelf niet in België met onze eigen bezorgservice. Wél is het mogelijk om jouw bestelling tegen een verhoogd tarief in het buitenland te leveren met behulp van onze partner. Wil je jouw meubel graag in het buitenland geleverd hebben, geef dit dan aan bij het maken van jouw bestelling. Ook is het mogelijk dat je zelf je bestelling komt halen.
Ik was niet thuis tijdens het afgesproken levermoment. Wat nu?
Dat is natuurlijk erg vervelend, zowel voor jou als voor ons. Wanneer dit het geval is, worden de bezorgkosten in rekening gebracht en plannen we daarna graag met je een nieuw bezorgmoment in.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. De bestelling wordt niet standaard uitgepakt. Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je zien of het betreffende meubel gemonteerd of ongemonteerd geleverd wordt. Mocht het niet zichtbaar zijn op onze site, dan kun je contact opnemen met de winkel voor meer informatie. Uitpakken en eventueel monteren is mogelijk op aanvraag indien dit niet staat aangegeven.
Eerste etage of hoger
Moeten de bestelde meubelen naar een etage worden gebracht? Neem dan contact op met onze orderadministratie via telefoonnummer 024-6450070. Voor leveringen op de begane grond worden geen extra kosten in rekening gebracht. Indien de levering plaatsvindt op een eerste etage of hoger, worden er extra kosten van €30,00 berekend. In dit geval zal er vooraf overleg plaatsvinden met onze verkopers om de details af te stemmen.
Houd er rekening mee dat leveringen vanaf de vierde etage alleen mogelijk zijn indien er een lift beschikbaar is waarmee de meubels naar boven kunnen worden gebracht. We willen ervoor zorgen dat de levering soepel verloopt en dat de meubelen veilig op de gewenste etage aankomen.
Uitpakken, montage en retour meenemen van verpakkingsmaterialen
We bezorgen jouw bestelling graag bij je thuis. In het bestelproces kun je kiezen uit verschillende bezorgopties*:
Drempelservice | Uitpakservice + €50,- | Totale bezorgkosten incl. uitpakservice |
Extra etage + €30,- | Totale bezorgkosten incl. etage levering & uitpakservice |
|
---|---|---|---|---|---|
Kleine meubelen | € 29,00 | € 50,00 | € 79,00 | € 30,00 | € 109,00 |
Grote meubelen | € 49,00 | € 50,00 | € 99,00 | € 30,00 | € 129,00 |
Merk Profijt | € 69,00 | € 50,00 | € 119,00 | € 30,00 | € 149,00 |
Merk INHOUSE | € 69,00 | € 50,00 | € 119,00 | € 30,00 | € 149,00 |
* Bij showroommodellen en accessoires is het niet mogelijk om voor uitpakservice te kiezen.
De dag vóór de levering ontvang je een tijdsindicatie, zodat je precies weet wanneer je je nieuwe meubels kunt verwachten. Met onze full service zijn je meubels direct klaar voor gebruik – wel zo handig! Let op: ophangen aan de muur is niet inbegrepen, en bouwpakketten vallen buiten deze service. Het verpakkingsmateriaal nemen we na montage weer mee.
Uw bestelling afhalen
Woonboulevard Wijchen biedt ook de mogelijkheid om de bestelling op te halen bij één van onze vestigingen. Heb je hiervoor gekozen dan krijg je bericht via e-mail of nemen wij telefonisch contact met je op als jouw bestelling klaar staat in één van onze vestigingen.
Voor het vervoeren van uw bestelling staat er een gratis aanhanger klaar!
>>> Afhaalafspraak inplannen
Voor het afhalen van uw bestelling, kunt u eenvoudig via onderstaande button een afspraak inplannen. Kies een datum en tijd waarop u uw bestelling af wilt halen, vul uw gegevens in en uw bestelling staat voor u klaar wanneer u langskomt!
Levertijd & Vertraging
Omdat Woonboulevard Wijchen zo goed mogelijk wil voldoen aan jouw wensen en behoeften is het niet altijd mogelijk om alle producten met alle opties op voorraad te houden. Daardoor kan de levertijd af en toe langer zijn. Als de producten van de geplaatste order op voorraad zijn kunnen wij snel tot levering over gaan. Mocht dit niet het geval zijn dan neemt onze klantenservice zo snel mogelijk telefonisch of via e-mail contact met je op om de levertijd door te geven. Bij de producten op de website is wel aangegeven wat de indicatie van de levertijd is. Wil je voor je gaat bestellen weten of het product direct uit voorraad leverbaar is? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Omdat Woonboulevard Wijchen met leveranciers werkt kan het voorkomen dat er vertraging in de productie of levering voorkomt. Natuurlijk proberen wij dit te minimaliseren maar mocht dit voorkomen dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op over de status van je bestelling. Mocht het echt te lang duren dan bieden wij de mogelijkheid om de bestelling kosteloos ontbinden.
Route van onze eigen bezorgdienst<
Om u een indicatie te geven over de dagen waarop we bij u in de buurt bezorgen hebben we hieronder een link geplaatst. Plaatsen of dagen die afwijken van de aangegeven route kunnen in overleg worden ingepland. Mogelijk brengt dit een langere levertijd danwel extra leverkosten in rekening. Aan bijgevoegde lijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Plaatsen boven Hardewijk op dinsdag in de oneven weken. 1 x in de 2 weken
Plaatsen onder Venlo op woensdag in de oneven weken. 1 x in de 2 weken.
Plaatsen boven Zaandam op donderdag 1 x in de 2 weken.
Bekijk de route